chat.cz - PRASÁRNA, DEMAGOGIE, antikampaň, křivárna, Fírero mánie

PRASÁRNA, DEMAGOGIE, antikampaň, křivárna, Fírero mánie

Křivárna

V některých případech se racionálnost a elementární inteligence nedostavuje v takové míře, jak by měly, přispívá k tomu i fakt, že něčí touha vést antikampaň je příliš vysoká.  Tento deficit se pak bohužel velice neblaze projevuje v některých vyjádřeních zvláště potom podíváme-li se na některá vyjádření lidí z řad Fajn pokecu a dochází tak k chybným, nepravdivým dezinterpretacím.

 V tomto případě jde o vyjádření Freyi, která mě označuje za Azazelova (Azazel Anděl) nadějného nástupce a rovněž se společně s Ferda_ vyjadřují na adresu uživatele hipo.huntera, kterého Freya bezdůvodně napadla a řešila na diskuzi ve svém nevhodném mimo tématickém příspěvku. Na tomto je vidět, že nemluví o uživatelovi hippo.hunterovi moc v dobrém a nemají ho v oblibě, Freya v něm vidí potencionálního prudiče (no ta vidí skoro ve všech prudiče, vždyť si jenom připomeňme obviňování různých lidí ze spamování, to bych nebral až tolik vážně) a Ferda_ není úplně nakloněný všem lidem z místnosti 30 a více.  :D



 Já a Azazel Anděl nejsme ani zdaleka totéž, jak Freya předestírá a jak se snaží namluvit. Já proto opravím tuto chybnou a nepravdivou dezinterpretaci. Já a moje tvorba není to samé, co tvorba od Azazela Anděla, on si dělá na svém na svých xglosách, já si dělám na svém na memorandu a názoru, každý si děláme na svém, to znamená každý na něčem jiném, nejsme v žádném nějakém spojení a jsme na sobě naprosto nezávislí. Já se proto musím důrazně ohradit a distancovat se od takovýchto nepravdivých, nesmyslných a zavádějících tvrzení a nařčení z toho, že jsem snad nějaký nadějný nástupce Azazela Anděla.
 Je to pouhý nesmysl a blud. Já nevím, kam na ty nesmysly a bludy Freya chodí. Já bych chtěl upozornit, že toto jednání může svědčit i o nějaké psychické nevyrovnanosti či poruše, protože tyto bludné tendence se nezdají jako produktem zdravé mysli - Fírero mánie.

DEMAGOGIE


Ona ani absolutní demagogie v tomto směru rozhodně nechybí, protože demagogie říká Freyi a lidem z FP opravdu velice mnoho. Freya masivně a neúprosně zcela demagogicky rozjela účelové lži a nepravdy o mně.




Není pravda, že by Freye něco došlo a rozešli jsme se najednou. Já jsem se rozešel s Freyou, protože mě napadala ona a její skupina lidí z FP (fatal, Panter), protože proti mně (Freya, fatal, Panter) zahájili účelové stíhání, kde mě chtěli zničit a protože prostě lidi tam, hlavně kolem Freyi už nestáli za nic a protože mě podráželi - je to od ní čistě demagogická lež!

Není pravda, že jsem Aza v mladším vydání, já nejsem žádný Aza, já jsem já, já jsem suverénní, nikdo není jako já - naprostá demagogická zhovadilost od Freyi!

Není pravda, že jsem Azův podporovatel, kdy jsem přímo podporoval Azazela? :D Já jsem nikdy Azazela přímo nepodporoval, spíše jsem mu vždycky hlasitě oponoval a kritizoval, hlavně když šlo o Fajn pokec a ani nyní se toho zase tolik nemění, dokládají to všechna má vyjádření, která jsem kdy vydal!!! - absolutní hnusná demagogie.

Nevím o tom, že by si polovina lidí myslela, že já tapetuju, to říkají a rozhlašují hlavně lidi v úzkém kruhu vedení místnosti FP, ale určitě ne všichni, nic z toho, že já tapetuju, nikdo nedokázal a neprokázal, myslet si může každý, co chce je to jeho výsadní právo, které já nikomu neberu, pokud ale má jít jen skutečně o nějaké sprosté obvinění, pak je to jen špinavá antikampaň a pomlouvání mého jména a to já odmítám - domněnky, obviňování, pomlouvání.

Není pravda, že jsem založil pomlouvačný blog, nejedná se o pomluvy, jedná se o svobodu projevu, jedná se o korektnost, jedná se o memorandum a názor - úplná demagogie. Ať si každý říká a rozporuje, co chce, ale je to tak.

Motiv je jasný, má za cíl mě poškodit!

Je to ABSOLUTNÍ DEMAGOGIE je to antikampaň je to křivárna a je to Fírero mánie! To celé je PRASÁRNA!!!


Firer Wall






















Komentáře

  1. Je videt, ze jsi nepochopil, proc vyroky, ze jsi Azazeluv nastupce, pobocnik, syn atd. objevuji. Vykradl jsi jeho napad s blogem, na kterych zvracite (slusnejsi ani kultivovanejsi vyraz pro to, co tu predvadite proste neexistuje) nesmysly, demagogie, domnenky, pomluvy a sve ublizene verze udalosti, ktere jsou zjevne dosti ovlivnene chabym psychickym zdravim. Ale mas pravdu, ze uplne stejni. Ty jsi daleko vic ublizeny chudacek, ktery v dobrych 3/4 clunku breci, jak ho nekdo zdradil, byl zly, utocil atd.
    Vsichni samozrejme chapou, ze glosy s tyhle tvoje ublizene posty jsou neco jineho, ale vzhledem k tomu, ze az na par podobne narusenych jedincu to stejne nikdo nebere vazne a chodi se tomu jen zasmat a radi to do kategorie “blby kecy a nesmyly,” tak je to pro nej to same.
    Btw. kdyz chces na internet verejne publikovat texty, cti si je po sobe, misty je to necitelne, plne gramatickych i syntaktickych chyb. V dusledku cehoz vypadas jako jeste vetsi blbec nez zrejme jsi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, je hlavně vidět to, že nevíš o čem mluvíš, neznáš o tom absolutně nic a plácáš samé nepravdy a nesmysly. Je to akorát zoufalé napadání mě a mojí tvorby a ještě k tomu nezdařilé a úplně mimo. Je z toho tvého vyjádření poznat, že má tvorba je ti velkým trnem v oku, to znamená, že zřejmě funguje velice dobře, tak jak má. To jsou nějaké tvoje dezinterpretace a bludy. Já řeknu, jak to ve skutečnosti je. Má tvorba je suverénní a je o něčem jiném, odpovídá tomu, co tvořím. Já tvořím memorandum a názor, já reflektuji události tak jak se skutečně staly a k tomu případně připojím svůj názor nebo pohled na věc. Já si určitě potrpím na korektnosti, proto zde i některé věci dokládám např. přímo screeny. Mám svůj vlastní content. Z tohoto hlediska je určitě naprosto všechno v pořádku. Já mám plné právo hovořit o čem chci a jak chci, proto tak činím. Je to i samozřejmě regulérní svoboda slova - to je právo, které je závazné. Moje tvorba se nemusí všem líbit a určitě se ani nezavděčím všem, to je jasné. Ten tvůj podnět o nějakých chybách, ano to připouštím, chyba se může určitě někdo vyskytnout, ono i jak je toho více je to možné, ale nejsem rozhodně názoru, že jde o nějaké výraznější chyby, pokud chce někdo hledat jen chyby je to jeho vůle, já si však myslím, že nějaké drobné chyby jsou víceméně irelevantní, důležitý je zejména obsah a ne forma. Na nějakých chybách až tolik nezáleží. Já mám v tomto určitě splněno, proto nevím, co tady zkoušíš a ani to nezkoušej. :D Když už mluvíš o chybách ve tvém příspěvku jsou vidět chyby, které jsou docela znatelné a vážné, kromě toho, že se vůbec nenamáháš používat diakritiku (háčky), nedávají tvá vyjádření v některých případech ani vůbec smysl. Hovoříš něco o tom, že já mám pravdu, že jsme úplně stejní, což je naprostý nesmysl a nepravda, nic takového jsem nikde neřekl a pak sám tvrdíš protimluv, když říkáš že jsem jiný v tom, že jsem nějak ublížený. Máš v tom zjevný rozpor, proto jsi vůbec pořádně ujasni, jaký je tvůj názor a co chceš sdělit. :D Vyslovuješ tady nějaké záhadné a neznámé slovo clunku? To má být co, to je zaklínadlo? :D :D Čárka před na - na začátku tvého projevu asi taky nebude úplně ideální stav, proto
      jsi udělej hlavně pořádek ve svých projevech, potom můžeš hodnotit a kritizovat ostatní.

      Já na tvoje kydání jak už obsahem, tak formou nejsem moc zvědavý. To jsi můžeš klidně ušetřit. :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Chatujme.cz - jaké je chatujme, tady je to ještě v pořádku, doporučení

chat.cz - co je opravdu chat.cz? PSEUDO - CHAT - šaškárna, nekompetentnost, nesvoboda, rozpad chat.cz - zakončení, závěr, NEDOPORUČUJU!

Chatová scéna - co chci sdělit? Recenze - propad chat.cz, zneužití funkce správce, propad Fajnu, klam s názvem soví glosy, zakončení?