chat.cz - ANTIKAMPAŇ, ZHOUBA, demagogie, pomlouvání, totalita

ANTIKAMPAŇ, ZHOUBA, demagogie, pomlouvání, totalita

AKTUALIZACE: ZÁKROK ANTIFA 6.5.2018

 Z úst lidí z místnosti Fajn pokec v tomto případě hlavně od nenormální, falešné a ulhané Freyi pořád vychází nějaké demagogie, dezinterpretace, nesmysly, nepravdy a pomluvy! Napadání mě a dalších lidí, kteří mají svojí tvorbu a nějakým způsobem reflektují o dění na chat.cz. Je to prostě špinavá antikampaň, která se vede a kterou vedou falešní lidé z Fajn pokecu.

 Já už mám opravdu po krk nenormálních, ulhaných, bláznivých, psychopatických a falešných lidí z FP, nechci poslouchat jejich nepravdy a útoky. Já to proto všechno uvedu na pravou míru.


 Já určitě můžu za sebe říct, že pojednávám o věcech po svém neformálně, protože memorandum a názor jsou svým způsobem neformální a proto ani nepíšu vždycky nějak úplně uhlazeně a nějak úplně bezchybně o to mi totiž ani tak moc nejde.

 Já ovšem referuji o věcech korektně, pravdivě a kvalitně, samozřejmě pokud tady lidé jako Freya říkají a stěžují si na to, jak se o nich píše, že se jim to nelíbí. Je to jen nastavené zrcadlo v něm vidí svůj obraz a je na nich, jak se chtějí chovat, oni sami jsou strůjci mých článků. Můžou si za to sami. Pokud přestanou škodit, pokud zastaví to zlo, které sami rozpoutali a dále rozpoutávají, pokud zastaví svojí atikampaň, atakování, pak se o nich ani nebude muset psát pochopitelně v tomto znění. Pokud s tím mají problém (s mojí tvorbou) je to čistě jejich vina a čistě jejich problém.

JÁ JÍ A LIDI Z FAJN POKECU VYZÝVÁM K TOMU, AŤ TEDY KONEČNĚ PŘESTANOU S TĚMI PRASÁRNAMI, CO DĚLAJÍ A PROBLÉM JE HNED VYŘEŠEN.

To se však nestane, protože oni chtějí dělat bordel, oni chtějí vyvolávat konflikty, oni chtějí vést antikampaň. ONI CHTĚJÍ O TOM TO JE.

 Moje tvorba totiž odpovídá přesně tomu o čem tvořím je přímo úměrná tomu, co se děje a v tomto případě, pokud to Freya skutečně považuje za blití je to její blití, ochutnává svoje vlastní nekalé, nečestné činy a aktivity kterých se dopouští. Je jasné, že to není příjemné zjištění, které nevoní pro některé obzvlášť zejména pak pro Freyu. :D:D


ZÁKROK jménem ANTIFA - totalia


 Ještě událost, která se STALA. Freya si něco řešila ve své místnosti, kde někoho jménem ANTIFA (Anti faleš) potrestala vyhozením.

Zákrok se zdá velice nestandardní už jen z toho pohledu, že na skle není od něj nic vidět, že by se nějak projevoval, pokud nedostal mute nebo ho nesmazali, téměř hned po jeho příchodu dostal kick, Freya se neobtěžovala ani uvést nějaký relevantní důvod ke kicku.

 Mě a Nstorma Freya obvinila a označila, že snad děláme něco špatně, když se nedělá to samé, co Freya, není to pravda jen Nstorm měl správce a já ani neměl správce, vážně nevím, proč mě vůbec zmiňuje a co to ta Freya povídá, záměr Freyi je jasný, házet špínu po ostatních, navíc se plete do věcí po kterých jí nic není, protože toto není její místnost, to je zcela jiná místnost je to vážně nelegitimní, nesmyslné, bláznivé a drzé, patrně podle své svévole a nějaké totality, či nálady někoho potrestala vyhozením, protože její mocenské ambice, všechno ovládat do všeho kecat, všechno likvidovat a její autoritářsko-diktátorské pojetí je známé a už jsme na něj zvyklí, vážně nevím, nechci to radši ani vědět, co za tím stálo.




To už ani snad nelze říct jinak než že, lidé z místnosti Fajn pokec jako především Freya, fatal_error, PaNtHeR jsou velkou zhoubou pro pořádek, svobodu, pravdu, solidnost, čistotu, slušnost, klid a mír, tímto jejich bídným řáděním a aktivitami narušují stabilitu, harmonii a pospolitost celého chatu.

Já už nemám slov na tohleto, hnus!


Firer Wall

Komentáře

  1. Ta Freya má už vážně dost. Ale co jinýho jí zbývá, než urážet naší tvorbu, která ukazuje skutečný obraz toho co se odehrává a ne to, co Freya svým ovečkám a ostatním lidem na chatu nalhává za své bludy a nesmysly, anebo co by chtěla i se svýma kumpánama fatal a Pantherem utajit. Jak jsem někde psal, Freya je největší zlo toho chatu, je to nádor, který ubírá živiny celýmu tělu chatu, a proto je ten chat v tak zbídačeném a zesláblém stavu. Mám obavu, že ten nádor už ale tak zmetastázoval, že i kdyby se někdy podařilo ho vyříznout, anebo nějak odstavit na vedlejší kolej, jestli by se z té svojí zbídačenosti ještě měl Chat.cz možnost a sílu vzpamatovat, zvlášť když tam nejsou kvalitní síly pro jeho zdravou obnovu.

    Co se týče té tvorby, tak myslím, že každý si to dělá po svém. My s Azou máme k sobě sice blízko, ale i tak, a já se za to nestydím, dělám dost bulvární věci, ale i to k životu patří a nebuďme pokrytečtí a neříkejme fuj bulvár, když sami ti lidi tam se chovají vzájemně pomlouvačně, tahají na sebe kdejakou špínu apod. Glosy kolegy Azazela jsou přeci jen serioznější a víc inormativnější, Firer na to šel zase jinou cestou a nemá s náma nic společného, ve smyslu přátelství, kontaktů, minulosti atd. A ta Dominika, tak podle toho prvního jejího článku, uvidíme jak si povede samostatně, tak ta bych řekl, že je úplně odlišně jinde a má naprosto jiný styl. A co vím, tak ty svoje články ani nekonzultuje s Azazelem, je naprosto samostatná, jen jí Azazel poskytl prostor zavedený značky. Takže to tady říkám taky proto, že se objevily i ty hlody o podobnosti a srovnávání některých z nás.

    OdpovědětVymazat
  2. A k tomu nicku ANTIFA a zase nějakému rozkazování Freyi co si kde mají jinde dělat, sem hážu tenhle screen https://imgur.com/a/XxuZrzd

    Tam jasně ten nick říká, že se tam nedělo nic, ono podle času příchodu a odchodu toho taky moc stihnout nemohl, takže ten nick byl tedy podle jeho slov vyhozen pouze za vstup, přitom Freya mluví o nějakém řádění (zase lež). Jistě že ten nick sám o sobě není závadný, ale pro Freyu asi ano, takže to nutí všem okolo a ještě si očividně vymýšlí. Takže jak jsem psal v předešlým komentáři, Freya je opravdu zhoubný drzý vřed toho chatu a pokud se s tím vředem něco neudělá, nebude na tom chatu dobře nebo alespoň o trochu lépe nikdy.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jen stručně. Nikdo se kolem mojí osoby neslétává, paranoidní schizofrenik MSAB balancující na hranici svéprávnosti by si měl svoje hlášky odpustit, stejně jako nechutný a zraňující blábol Aiwina, tedy člověka na úrovni fotbalového fanouška Baníku Ostrava a hlavně další pojídačka psycholéků Freya, u které se nedivím, že nechápe, protože ona nechápe vůbec nic, neboť evidentně v praxi prokazuje, že její rozpoznávací a rozlišovací schopnosti a vnímání skutečnosti a reality je značně oslabené (a to ještě říkám diplomaticky). Autor tohoto blogu Firer je naprosto samostatná jednotka a Dominika je samostatná jednotka v rámci Xglos, nekonzultujeme spolu co kdo bude za článek či glosu psát, neprobíráme obsah, a až bude nyní publikovat nějaký svůj výplod, bude to pro mne stejná novinka jako pro každého jiného čtenáře.

    ANTIFA. K tomu se mi donesly nějaké nové informace, ale nevím teď přesně, jestli se to ještě nebude někde zpracovávat, tak se k tomu vyjadřovat nebudu. Každopádně Freya by si měla hledět svojí místnosti a nemontovat se, jak je jejím pradávným zvykem, do spravování místností jiných.

    OdpovědětVymazat
  4. Ano je to tak, lidé jako Freya, fatal_error, Panther z Fajn pokecu jsou skutečně problém pro tento chat a lidi v něm, protože oni poškozují a ohrožují tento chat a lidi v něm svými neseriózními činnostmi.

    K Freye a k jejímu oslabenému vnímání reality, no já bych v tomto i souhlasil, ač mi občas připadá, že slovo slabé nebo oslabené je příliš slabé na to, aby to mohlo zcela vystihnout, tu váhu, kterou to občas má, ale myslím si, že to u ní bude i do jisté míry účelovost takového tvrzení, protože se samozřejmě snaží nějakým pokulhávajícím způsobem napadnout a znehodnotit mojí tvorbu a už neví jak, tak si vymýšlí takovéto nesmysly.

    Já děkuji kolegům z vedlejší branže, že řekli, jak to ve skutečnosti reálně je a uvedli fakta. Já sám už jsem to několikrát říkal, já prostě tvořím nezávisle svoje, nespojuje nás vůbec nic, možná jen některá témata o kterých ale každý tvoříme po svém. Na tom, že Jan Bulva tvoří Bulvárnější záležitosti je to jeho věc a jeho právo, ač se to nemusí každému líbit.

    Ten ANTIFA, tam se zdá ten zákrok velice nestandardní už z toho pohledu, že na skle není od něj nic vidět, že by se nějak projevoval, pokud nedostal mute nebo ho nesmazali, téměř hned po jeho příchodu dostal kick, neobtěžovala se ani uvést nějaký relevantní důvod ke kicku. Freya samozřejmě strká nos do věcí po kterých jí nic není, obviňuje a hází špínu po ostatních, to je její hlavní záměr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě navážu na ten zákrok proti ANTIFOVI, já jsem původně tuto záležitost vzal jen okrajově na hrubo, ale když vidím, jak se to řeší a že to vzbudilo ohlas, já si dovolím upravit a dodat některé informace a fakta, které tady zazněly, ať je to srozumitelnější a podrobnější.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Chatujme.cz - jaké je chatujme, tady je to ještě v pořádku, doporučení

chat.cz - co je opravdu chat.cz? PSEUDO - CHAT - šaškárna, nekompetentnost, nesvoboda, rozpad chat.cz - zakončení, závěr, NEDOPORUČUJU!

Chatová scéna - co chci sdělit? Recenze - propad chat.cz, zneužití funkce správce, propad Fajnu, klam s názvem soví glosy, zakončení?