chat.cz - atakování psychopaty (fatal_error, PaNtHeR) z FP, DNO, loserové, demagogie, nesmyslný zákrok

Atakování psychopaty (fatal_error, PaNtHeR) z FP, DNO, loserové, demagogie, nesmyslný zákrok




 No o co kráčí, pojem atakování pro některé lidi a zejména pro lidi z místnosti Fajn pokec na chat.cz
není zdaleka neznámým pojmem ani činem, protože někteří tuto činnost velice dobře ovládají a provozují.
 V místnosti 30 a více se odehrál naprosto surový, bezdůvodný a stupidní útok, kterého jsem se já sám stal opět obětí, pachateli jsou fatal_error a PaNtHeR (SS místnosti FP), ač jsem vůbec nevěděl, proč, jak, za co NIC! NAPROSTO NEPOCHOPITELNÉ, ABSURDNÍ! Přišli si do mě prostě jen uhodit. To vypovídá o jejich záměru zaútočit a o jejich bídném, křivém charakteru.











 Lidé jako fatal_error a PaNtHeR, kteří se v místnosti 30 a více někdy nepatřičně ochomýtají. V tomto území nebo v této místnosti jako co si budeme povídat moc velkou přízeň lidí nemají, to oni sami musí vědět a chodí sem určitě především proto, aby své okolí mohli zprudit svou přítomností svými řečmi a zejména pak prudit mě, tito lidé na mě a na můj blog podnikli surový, bezdůvodný a stupidní útok jako vážně nějaký PSYCHOPATI, aniž by k tomu měli jakýkoliv relevantní důvod, já jsem se držel více zpátky a snášel jsem jejich atakování, protože jsem se nechtěl hádat, oni se pokrytecky a vypočítavě staví do role slušivých obětí, jak jinak než účelově demagogicky, aby tím zakryli svůj nekalý čin ataku na mě.

 Ono se dobře projevilo, kdo útočí, kdo vyvolává hádky, kdo lže, kdo je demagog, kdo vede antikampaně. Kouká z nich jasná faleš, protože oni jsou falešní. Oni bezpochyby chtějí napadat, vyvolávat hádky a provokovat. Jejich chování je ofenzivní, nadřazené a elitářské! Oni, ale ve skutečnosti žádnou elitou nejsou.

 Já se s těmito lidmi, pokud to jde nebavím a nevšímám si jich, pakliže se nebaví oni se mnou a i tady jsem zdrženlivý, protože se s těmito lidmi nechci bavit a nemám ani o čem! To jejich nevhodné chování se pochopitelně nedá vyložit jinak než jako surové, bezdůvodné atakování, provokace a vyvolávání hádek je vidět, že o to jim právě jde.

 Motiv je jasný ublížit mi, poškodit mé jméno a můj blog, protože se jim nelíbí, že korektně a správně pojednávám o událostech, které se dějí a ve kterých i oni figurují a nevycházejí v nich vždycky dobře, protože prostě se o nich nepíše pokaždé hezky, avšak samozřejmě plným právem, podle mého názoru!

 Jenom největší loserové a chudáci útočí na někoho bez relevantních argumentů takto zoufale a zbaběle na něčí inteligenci, kde ho jenom nějak napadnou nebo onálepkují, protože navíc nemaj. :)

Tento jejich surový a nemístný útok vedl i k tomu, že jsem jenom já dostal od dočasného správce WhiteWolf nesmyslně a nepochopitelně mute (umlčení). Já který jsem se držel zpátky, já kterému nešlo o žádný hádky. Správce WhiteWolf to vyhodnotil špatně a chybně jako nějaké mé řeči a pak hádku, či co. :D

 Tento zásah není vůbec na místě a nějaká objektivita a korektnost se úplně vytrácí, protože ostatní a hlavní viníci, kteří tuto debatu nebo spíše útoky odstartovali nedostali žádný trest, pokud už mělo dojít k zásahu tak spravedlivě a objektivně pro všechny, kteří se do debaty zapojili, to se nestalo, možná se zde i odráží jakou stranu tento "správce" hájí, stranu Fajn pokecu, možná je to jen nějaký produkt a návštěvník Fajn pokecu, který tam k nim chodí, protože jak se zdá má s nimi nějakou vazbu.
Správce se pak do mě, ale i do ostatních absolutně neslušným a nevybíravým způsobem pustil. To rozhodně nesvědčí o kompetentnosti a způsobilosti vykonávat funkci správce. Nevím, co ho k tomu vedlo, neměl důvod, neumí se chovat nějak normálně a slušně, ovšem na tomto uživateli však moc nesejde.

Já jsem se rozhodně nechtěl hádat a mé řeči nejsou rozhodně blbé jak chce správce tvrdit, blbé je pouze chování správce, který se takto blbě choval a blbě neadekvátně zasáhl vůči mně.









Ano i takhle nepochopitelně nevhodně se někteří dokáží chovat.

Podle mého názoru a dojmu z chování lidí z FP fatal_error, PaNtHeR jejich chování vykazuje značné známky nějakých psychopatických jevů, lidí bez sebereflexe, bez pocitů, protože takto se zdraví, vyrovnaní a normální lidé určitě nechovají. Já si myslím, že jsou to normální psychopati!



Co na to říct, lidem z FP fatal_error, PaNtHeR se prostě znovu zachtělo na mě zákeřně bezdůvodně zaútočit, tím vyvolat hádku, ale to se jim úplně nepovedlo, díky mně a mé zdrženlivosti, pasivnosti.

Místnost FP a zejména její představitelé fatal_error, PaNtHeR opět klesli až na samotné dno.


Firer Wall


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Chatujme.cz - jaké je chatujme, tady je to ještě v pořádku, doporučení

chat.cz - co je opravdu chat.cz? PSEUDO - CHAT - šaškárna, nekompetentnost, nesvoboda, rozpad chat.cz - zakončení, závěr, NEDOPORUČUJU!

chat.cz - chystá se puč na Upírku? VAROVÁNÍ, ÚTOK, SKUTEČNÝ BOJ O MOC? AFÉRA, Freya zase lže