Chatová scéna - co chci sdělit? Recenze - propad chat.cz, zneužití funkce správce, propad Fajnu, klam s názvem soví glosy, zakončení?

Chatová scéna - co chci sdělit?



Co se mnou bylo a proč jsem nevydával články?



 Se mnou nebylo nic, já jsem se prostě jen stáhl do víceméně pasivní role a pasivní opozice v tom smyslu, že se už moc v ničem na platformě chatu neangažuju s tím souvisí i to, že jsem utlumil svou aktivitu už dávno, ale to neznamená, že jsem odešel nadobro, ničeho jsem si nevšímal či že jsem byl snad ke všemu slepý a hluchý, tak to rozhodně není, co jsem dělal je to, že jsem celkem tiše pozoroval po očku zpovzdálí, co se na platformě chatu děje na to navazuje to, že jsem si vytvářel svůj názor na chatové dění, který jsem ale neměl potřebu veřejně projevovat a veřejně prezentovat jako opoziční uživatel a abych řekl celou pravdu, občas jsem svůj názor sdělil pouze těm lidem se kterými jsem chtěl hovořit, ale to opravdu jen zřídka kdy.

 Proč jsem nevydával články? No souvisí s tím i moje pasivní opoziční role, ale je to rovněž z toho důvodu, že nebylo o čem moc tvořit a taky se mi nic nechtělo. :D

Ještě jsem prostě neskončil! :D

Nedalo mi to a musel jsem znovu zrecenzovat chat.cz, protože chat se po nějakou dobu vyvíjel a měnil, tak jak šel chat.cz s časem. :D

Jak to s chatem vypadá nyní s odstupem času?

Propad chat.cz

 Já to vezmu tak nějak od základu, tedy z gruntu. Je to takový výcuc z toho důležitého.

Chat.cz jehož autorem je známá legenda franci, který stál u zrodu velkých projektů jako lide.cz, xchat. Chat spravovaný a nespravovaný jediným adminem chatu JiHem, kromě franciho, který moc do chodu chatu jako takového nezasahuje a jeho zasahování do chatu se stává většinou jen ve výjimečných případech.

Já si myslím, že chat moc dobře nevypadá, pokud chat vykazuje celkový pokles, zejména pak pokles návštěvnosti, ne však úplně netradiční pokles, protože chat na tom nebyl nikdy úplně valně, ovšem relativně ještě fungoval, ono totiž nejde o vždycky solidně a řádně spravovaný chat.

Na chatu se udála některá opatření a změny formou různých nastaveních, omezení a zákazů, nějaký posun tam je, ale jak v čem, zdá se mi, že až možná celkem takových divných nastaveních, které jsou takové navíc, nevím jak moc účelné a funkční jsou tyto nastavení a filtry o tom by se dalo polemizovat. :D

 Co ovšem zásadního chybí pořád jsou důležité efektivní filtry na vstup, podle nachatovaných hodin a stáří účtu, které by zabránily opakovanému porušování pravidel prostřednictvím vstupovaní z jiných účtů z vícero nicků se kterými lze obcházet postih a trest donekonečna.





 Chat se propadá dolů. Chat a místnosti v něm upadají a některé z těch přeživších a šťastnějších balancují na hranici existence, zájem o chat se nedá považovat za příliš velký, protože zájem víceméně ochabuje a v tom lepším případě stagnuje, ono jde i o celkový trend, protože chat a chatování jako takové už v lidech nebudí moc zájmu. Je to tím, že samotná platforma chatů je už stará a přežitá služba, ale pár cílových skupin se ještě najde. :) Já si ovšem myslím, že jde i o více než jen o trend klesání, protože vlivem všech problémů, nedokonalostí a trhlin který chat obsahuje, či obsahoval a také vlivem vadného spravování chatu došlo k propadání chatu, propadu jak kvantity lidí, tak i propadu kvality lidí.

Screeny z odpoledních hodin na chatu téměř poloprázdno.



 V poslední době hlavně je největším problémem způsob, jakým se vede chat, tím je myšleno zejména:

 Problém: problém tkví v nespravedlivém a nevyváženém spravování chatu, které je prostě špatně a které je škodlivé, protože jde proti všemu, všem principům korektního a standardního vedení. Některé skupiny lidí jsou protěžovány a jiné perzekvovány, svou roli v tom hraje i občas fakt vazeb lidí na vedení chatu a to je velice negativní. Označil bych to za nepotismus.

Jak to, že se buď aplikují, přehlížejí, povolují a schvalují naprosto nelegitimní, nesprávné, nespravedlivé totalitní metody řízení a spravování chatu kdo ví kým, nějakými nesprávci, polosprávci a taky různými individui, prostě zástupem těch, co by rozhodně správcovat absolutně neměli, protože neví vůbec nic o správcování a neřídí se podle správcovských povinností, regulí a práv, tím pádem dochází ke chybnému počínání až zneužívání funkce správce. To je tak, když je správce v nesprávných rukou.

Kauza pinQi


Mluvím hlavně o pinQi, která vykonávala funkci správce nesolidním a nemyslitelným způsobem k čemuž byla usvědčena, kdy využila správce k vyhození lidí bez regulérního důvodu, čili bezdůvodně do důvodů uváděla i různé nevybíravé a sprosté výrazy, to jen protože se jí někteří lidé nelíbili, či s nima nevycházela, tomu ale nepřísluší důvod k zásahu. Z toho vyplývá, že pinQi není způsobilá vykonávat důležité funkce, jako je správce. Na tom je poznat, že někteří si prostě správcují, jak se jim zachce. Jak může někdo beztrestně (zne)užívat funkci správce ke svým vlastním cílům a účelům? K likvidaci a odstranění nepohodlných osob jako se to stalo v případě pinQi. To je prostě nekalé korupční jednání.

Na správcovské chování pinQi byla podána od uživatelky Amstré stížnost na diskuze.




PinQi je ta osoba, kvůli které byla podána stížnost a kvůli které se strhla živá debata na diskuzích, kde si více lidí na nekorektní správcování od pinQi oprávněně stěžovali.

 Od pinQi se dostáváme k adminovi chatu. Jak se zachoval admin chatu? Já nevím kam dal JiH hlavu a rozum. Ono celé je na tom zarážející, nepochopitelné a nejhorší to, jak se zachoval samotný a to doslova samotný admin chatu JiH, který to prostě neřešil a nechal být, řešil to tak, že pinQi podržel, to znamená nechal to vyhnít, nic moc neobvyklého, JiH je v některých ohledech prostě neodpovědný, nedostatečný a pasivní, neplní své povinnosti tak, jak by měl a jak by se od admina chatu očekávalo. JiH se zde ujal jakési komické role ochránce "utlačovaného", ale bohužel přitom všem si tak nějak neuvědomil, že stojí na špatné straně barikády. :D Na co jsou pak stanovená nějaká pravidla typu, co se smí a nesmí, když si stejně každý může dělat téměř, co chce, či co mu je dovoleno od adminů? NA NIC. :D :D JiH neskutečně selhal jako admin. On samozřejmě nějaký prostor pro individuální rozhodování odpovědných lidí jako jsou admini, tam vždycky je, admin prostě musí činit rozhodnutí, ale měl by činit hlavně správná rozhodnutí a ne rozhodnutí, která jsou nesprávná, nepřijatelná a která jsou skandální a popuzují chat.

 Já nechci být příliš osobní, ale proč jsem se já ještě ve svém aktivním působení na chatu jako správce, když jsem byl terorizován skupinou vybraných lidí jako jsou troll jeffreym, smyslů pomatený BHH, kteří proti mně vedli antikampaň, kde se mě snažili perzekvovat přes stížnosti na mě po diskuzích? Proč jsem se já nedočkal nikdy přímé ochrany od admina chatu v těchto podobných případech, které se stávaly opakovaně, ale s velkým rozdílem v tom, že mi nikdy nebylo žádné pochybení prokázáno, čím to je? Že bych nebyl tak oblíben, protože jsem ne vždy admina chválil a málo jsem mu podlézal na rozdíl od některých? Já nic takového nečiním a ani chválu nedávám pro nic za nic. Já jsem se prostě musel zachránit sám jako obvykle.

A Jak to dopadlo s kauzou pinQi, oprávněná stížnost se minula účinkem a proč? JiH podržel pinqi a oprávněnou stížnost smetl.


 Skončilo to prostě porážkou práva a vítězstvím bezpráví, provinilce - smutné. :)


Ono taky kdo vychází s pinQi, kdo má rád pinqi a kdo vydrží s pinQi, NIKDO rozumný a normální, s kým vychází pinQi, koho má ráda pinqi, to se ani asi ptát nemusím, a proč? pinQi je prostě pinQi, která se skoro s nikým nesnese a nikdo se nesnese s ní, ale většinou jen svou vlastní vinou, vinou pinQi...

Co si myslím já je, že je prostě mimo, narušená a konfliktní osoba naplňující znaky prudiče a trolla, která nejde ke konfrontaci, atakům a sporu daleko, umí být prostě velice nepříjemná a vlezlá. Proslýchá se a alespoň to tvrdí Azazel Anděl a jiní, že má jít o největší notorickou prudičku xchatu, já nevím, jak to je, ale nedivil bych se tomu.

Ničivý spam


 SPAMERSTVÍ: Zdrcující problém je nezvladatelná situace kolem útoků spamerů, kdy spamy a tapetace dosahovaly mega rozměrů a účinné nástroje, jak to řešit scházejí, nevím, jak to je úplně v této době, protože jsem si všiml, že ač nějaké řešení přišlo formou různých opatřeních jako je omezování a filtrování a plošné zákazy o jejíchž účinnosti by se dalo polemizovat, tak se přece jen zdá, že ale řešení přišlo až příliš pozdě. Já si myslím, že toto zaspání mělo za následek znechucení lidí a taky odliv lidí.

ŘÁD


 Co chatu velice schází jsou jasná a pevná pravidla pro všechny, ono by se mohlo zdát, že na chatu přece pravidla už dávno nastolena jsou, no jo, jsou ale jen jako oficiálně, jen tak na oko, asi aby se neřeklo, neoficiálně ve skutečnosti se pravidel moc dočkat nelze. Chat se prostě jen tváří, že nějaká pravidla má, to je jen víceméně předstírání a to balamutí lidi. Rozhoduje se hlavně podle vedení, ne ani tak podle pravidel. Nevím, proč se prostě neřekne jak je to doopravdy, ono by to totiž nevypadalo moc hezky, tak proto.

VEDENÍ


 Co chat potřebuje je i kvalitní, férové a pevné vedení, mimo to i více adminů, ono je to o tom přístupu vedení, já jsem toho názoru, že pokud se v přístupu adminů a majitele chatu něco zásadně nezmění, není žádná šance na zlepšení. :)

CHOVÁNÍ


 Špatné je v některých případech chování lidí, protože jsou zde určité skupiny lidí, kteří se chovat slušně prostě neumí a nechtějí. Vedení chatu je k potírání takového chování prostě nedůsledné, ba či dokonce nečinné.
 V některých případech je přítomná určitá nadřazenost lidí, kteří si myslí, že sežrali všechnu moudrost a že jen jejich názor je ten správný, lidí kteří mají pocit, že můžou všechno a že jsou oni něco víc než ostatní. :D
Je to namyšlenost, netolerance a nadutost.

PUSTOŠIVÉ NÁSLEDKY


 Já jsem nabil dojmu toho, že všichni normální lidé, kteří třebaže nejsou až tolik odolní ke všemu už toho všeho mají dost, že lidé už ztratili motivaci a víru, že se něco na chatu posune k lepšímu, že se problémy chatu podaří vyřešit a že se něco změní, nestalo se tak včas, proto nastal logický propad chatu a odliv lidí z něj pryč.

Epizoda Fajn pokec: Místnost, její vedení

Propad Fajnu

 Fajn pokec, dlouhodobá důležitá a významná místnost, která patřila ke špici v počtu nachatovaných hodin a návštěvnosti až do nynější doby, zdá se, že dobré časy pro místnost FP už skončily, protože místnost vykazuje silný propad, místnost se propadla na spodní příčky chatové popularity a návštěvnosti. K nárůstu došlo u jiných místností jako jsou dříve bezvýznamné, neznámé a moc neobývané místnosti Cokoli tě napadne, Bolts Girls, V pekle, to jsou některé z místností, které předehnaly místnost FP a to je na místnost typu Fajn pokec skutečně nebývalá bída. 





Co říct na adresu vedení a tedy týmu správců Fajn pokecu, spravující místnost, jména současných stálých správců jsou zakladatelka Upírka Kate13, Freya, Vašek, Draly, Lucindov, nefungující, slabí a nesourodý slepenec kdo ví koho, tvořený z části nějakých neznámých a bezvýznamných lidí. Místnost už nemá pořádné vedení a pořádného stálého správce, protože většina stálých správců se v místnosti ani skoro nevyskytuje, tím myslím především ty, co do místnosti docházet mohou a nechodí, pardon až na Freyu, ta zase visí na chatu téměř nepřetržitě, zdá se, že nemá, co dělat a že nemá nic na práci, ale tak její věc no. Já nevím, ale proč jsou správci ti, co se v místnosti skoro nevyskytují. :D

Vedení místnosti se chová neodpovědně, nesolidně a nadřazenecky s tím pocitem, že jsou oni něco víc než ostatní a že jen oni mají právo o všem rozhodovat a určovat, názory jiné než ty své nepřijímají jsou netolerantní. Z jejich vedení a z nich samotných je znát, faleš a namyšlenost. Vedení Fajn pokecu nemá mojí důvěru.

O zkažených a pokřivených poměrech a móresech, které panují v celém vedení okruhů Ježků v místnosti Fajn pokec jako jsou antikampaně, perzekuce lidí, pomluvy, lži, nedůvěryhodné spravování místnosti,  řešení nesmyslů, spojování a spolčování se s problémovými lidmi jako pinQi, Věčná samota, tímto pochopitelně zdiskreditují a zneucťují celou místnost a odklánějí ji od původního záměru, že místnost má hlavně fungovat a bavit.


 V současnosti jsem zachytil, že pouto spojenectví mezi lidmi z Fajn pokecu a pinQi se zřejmě přetrhlo a nevydrželo, protože pinqi se už v místnosti Fajn pokec nevyskytuje a zakládá si svojí místnost, kde pobývá povětšinou osamoceně s velice hezkým názvem Andělská mrcha, není ani divu s pinqi prostě nevydrží nikdo. :D


 Vedení místnosti se chová neodpovědně, nevyváženě a polovičatě, protože ani dostatečně korektně nesděluje, co se v místnosti Fajn pokec děje a sděluje jen něco, to co se zřejmě hodí a to, co se nehodí, to nesděluje jako tomu je na diskuzích místnosti, kde se nic neinformuje o tom, že ve složení týmu správců došlo k důležitým změnám a událostech, kde na jednu stranu sice oznamují příchod nových SS Draly, Luncindov, ale na druhou stranu už neoznamují a zatajují odchod SS Panthera, vyhození adminem SS DarkHedgehoga.

Na tom všem je vidět, jak to mizerně vedou, stačí nahlédnout na ty diskuze, stačí se podívat do místnosti. :D

 Místnost Fajn pokecu se nachází v mizerném stavu úpadku hlavně v důsledku špatného vedení místnosti. 
Pro srovnání si lze porovnat počet nachatovaných hodin ve Fajn pokecu a v Cokoli tě napadne.







Panther ukončení správcovství ve Fajn pokecu

 Panther už není stálým správcem místnosti, jak se to stalo a proč tomu tak je, to já nevím, nezjišťoval jsem to, ani mě to nijak zvlášť nezajímalo. Co jsem zaslechl je, že to byl odchod na vlastní žádost. Já jsem Patnhera nikdy moc neuznával jako stálého správce, protože si myslím, že úplně nemá ty předpoklady na to být stálým správcem, on to nikdy nebral moc zodpovědně, ze všeho měl spíše srandu, já mám taky rád srandu, ale co je moc, to je moc, já si myslím, že jeho to ani moc nebavilo, nic proti němu, nezazlíval jsem mu to, ale jen mi vadilo, že se nechová úplně, jak se na správce sluší a patří hlavně ve věcech, kdy to vyžadovalo správcovskou loajalitu. :) Navíc je odlišný od toho, co si já představuju, považoval jsem ho vždycky za slabší článek, tak zřejmě Panther skutečně povolil. Co se mu však nedá upřít je, že mu místnost nebyla lhostejná a jako stálý správce se staral a vydržel dlouho. :)

Nábor nových stálých správců, Lucindov a Draly

 Místnost Fajn pokecu nabrala nějaké nové stálé správkyně Draly a Lucindov. Kdo to vůbec je? :D Neznám ty lidi, ale co jsem mohl vysledovat je, že zájem o místnost moc nejeví, protože do místnosti chodí velice málo a sporadicky a jejich znalosti a komunikační dovednosti se dotýkají nuly, jelikož zřejmě moc neumí smysluplně mluvit a diskutovat. :D Jako to jejich nějaké nesouvislé plané žvatlání něco po diskuzích, kde Lucindov předkládá nějaké nepředstavitelné věci jako je útok na svobodu volně diskutovat, tím se ona sama a také spolupřispěvatelé znemožnili a od trollů, prudičů se dočkali jen zostuzení výsměchu jako v tomto případě, kdy se do toho vložil albert. Zde je malý úryvek a ochutnávka. Kdo chce znát celé nechť si zavítá do diskuze Náměty a připomínky, ale upozorním, že jen na vlastní nebezpečí. :D :D




 Událost, kdy JiH zbavil práv ke správcování uživatele DarkHedgehog ve Fajn pokecu


 Co se stalo, DarkHedgehog dlouhodobý stálý správce ve Fajn pokecu někomu z uživatelů zcela nepochopitelně nekompromisně zaspamoval šepot, což znamená porušení pravidel správce, DarkHedgehog si za toto vysloužil odvolání z funkce stálého správce od admina chatu JiHa v tomto případě si JiH vedl dobře a celou věc vyřešil solidně za to se ho dá pochválit. Zde se projevily některé ze skutečných temných vlastností a povahy uživatele DarkHedgehog. Na tom je vidět, jaký byl DarkHedgehog správce, jak tomuto uživateli záleží na pořádku a řádu a jak se podle toho řídí. Je to exces je to fiasko a je to skandál v chatové sféře, co si dovolí bývalý stálý správce místnosti Fajn pokec DarkHedgehog.

Vedení místnosti k tomuto excesu, fiasku a skandálu raději mlčí a dělá mrtvého brouka, proto se raději ani nezmiňují a neodpovídají na to, co se stalo se správci, kteří už nesprávcují, konkrétně se správcem jejich místnosti DarkHedgehogem, že musel být vyhozen a co se stalo s Pantherem, který už taky není stálým správcem. Na diskuzi v tomto případě na adekvátní a trefný dotaz od"uživatele"alees15" ponecháno vedením FP bez odpovědi. :D :D

Spamování od DarkHedgehog



Z diskuze





Aktuální stav SS ve Fajn pokecu.


Blog od Věčné samoty soví glosy

 Blog, co založil uživatel věčná samota jehož autorem je on sám a spoluautoři, či spolu přispěvateli jsou Freya, pinQi.

Co si o tom myslím já je, že je to prostě klamavý blog, který si na něco hraje.

Já nevím co to má být za rádoby inteligentní, moralistické, mravní, mentorské spasitelské a odbojové dílo od někoho s tak zlou pověstí a pokřiveným charakterem, někoho, kdo holduje drogám, někoho, kdo nelegálně zveřejňoval citlivé osobní údaje ostatních, někdo, co se chová hulvátsky a oplzle, gauner uživatel věčná samota? Já jsem názoru, že ten blog na to mentorování prostě nemá mravní kredit. Jak můžou lidé typu věčná samota, Freya, pinQi kázat něco o pravdě o právech o mravnostech, když oni sami mají za sebou aféry, kauzy a špínu, co napáchali po chatu.

Vždyť je věčná samota amorální a asociální osoba, jaký on může mít mravní kredit, co on a jeho blog může mluvit o morálnostech, mravnostech a ctnostech, když tyto ctnosti autor, ale i spoluautoři, co se na tomto spolupodílejí jako Freya, pinQi sami nectí.

Je to blog, který má záměr napadat, dehonestovat je to prostě blog, který se chová konfrontačně a výhružně, který si řeší, tahá a vylévá nějaké citlivé osobní věci, které nemají patřit na chat, ale vůbec na internet jako takový a to platí obecně, virtuální svět a reálný svět jsou rozdílné věci i když se navzájem prolínají a tak by sw k tomu mělo přistupovat d opatrností a diskrétností, čemuž se vždycky neděje a celá kauza kolem Věčné samoty a Dominiky je právě tím negativním případem.

Je to blog, který bojuje proti určitým skupinám lidí a věcí, který zastává jen jako nějaké ctnostné hodnoty, tento boj však nedosáhl vítězství, nedosáhl ničeho jen utvořil a prohloubil krizi a podnítil agresi na chatu a dále poničil a vyostřil už tak špatné vztahy.  Pomůže něčemu zvyšovat napětí a vyostřování vztahů? Já bych řekl že ne. Blog nepomohl vůbec ničenu, proto je blog jen velký klam a omyl.

 Je to jen blog skrz který si uživatel věčná samota vyřizuje své účty s lidmi jako jsou Dominikka, Azazel Anděl a zde si také hojí své mindráky. Azazel Anděl a Dominikka sj s tímto blogem vcelku slušně poprali, Azazelova doména je prostě tvoření článků, respektive glos. Já neříkám, že se ztotožňuji se vším, co Azazel Anděl a Dominikka dělají, ale oni mají nějakou svojí tvorbu, svůj názor a pohled, ono je to předně jejich věc, neznamená to, že s nimi musí každý souhlasit, ale taky to neznamená, že s nimi proto, že s nimi někdo nesouhlasí musí vést válku. Je to blog na kterém si uživatel věčná samota, ale i ostatní spoluautoři jen honí ego.

Jestli je na tomto blogu něco pravdy, tak je to podle mého jen malé zrnko celé pravdy. Z té hlavní části je to jen trash obsah planých moralistických řečí zaobalený do jako líbivého obalu. :D

Ba, co víc mám snad věřit tomu, že uživatel věčná samota je jiný než jaký je a že se změnil k lepšímu? :D

 Tak to jsou ty pravé intence a rozměry tohoto blogu soví glosy klam, omyl, agrese, napadání a machrování.

Já nevím, proč bych měl uznávat a velebit takovéto klamavé dílo? Nebudu ho uznávat ani velebit, není důvod. :)

Já nevím, co on chce vykládat? Co chce řešit a proti čemu chce táhnout do boje, pokud by chtěl něco reálně změnit, nic s tím stejně nezmění a  když už tak chce něco změnit, měl by začít u sebe, proč se uživatel Věčná samota nikdy neomluvil lidem za svoje nevhodné chování a prohřešky, které napáchal na chatu? U toho by moh začít, pak mu možná něco uvěřím. :D

Navíc se zdá, že blog uživatele Věčná samota se tak nějak pozvolna utlumil a nic dalšího už nevydává.


 Ze vztahu a ze spojenectví s lidmi z Fajn pokecu s uživatelem věčná samota je cítit jasné napětí a pokulhávání, jak jim toto zdá se křehké spojenectví ve formě tažení proti "zlu" Azazelovi Andělovi a Dominice a jejich xglosám může dlouho vydržet? To je otázkou. :D


















Zde je pěkný profilový výčet psychologické anamnézy Věčné samoty z posledních dob. Zajímavé je jak se věčná samota vyjadřoval o Freye se kterou nyní uzavřel jakési spojenecké pouto pro jejich tažení proti "zlu". :D :D









JÁ UŽ MÁM DOST PLANÝCH ŘEČÍ, KTERÉ SLÝCHÁVÁM OD OSTATNÍCH!!!


Proč asi místnost Fajn pokec, kterou vedou lidi jako Freya, DarkHedgehog, kteří si rozumí s problémovými lidmi jako je pinQi a Věčná samota vykazuje dlouhodobý brutální pokles a spíše sešup nachatovaných hodin, který je nebývalý a který se stupňuje, ovšem něco ukrojí i samotná návštěvnost a i období, jako léto a podobně, ale tím se to fakt obhájit nedá.

Místnost Fajn pokecu ztrácí přízeň lidí, proto došlo na tak veliký pokles. To zamyšlení se nad tím ze strany vedení Fajn pokecu se vážně ještě neuskutečnilo, proč tomu tak je? Kam až to musí zajít? :D Já nevím, ono šlo o to zničit donedávna relativně prosperující a fungující místnost? Pokud ano je to na nejlepší cestě. :D

ZVLÁŠTNÍ PŘÍPAD EXTRÉMU Z FAJNU

 Na chatu to opravdu někdy zachází až do zvláštních a extrémních případů, lidé typu Freya, Draly, Lucindov, kteří jsou nespokojení se řízením chatu a zakládají na diskuzi vlákno i přes pokyn autora chatu franciho, který žádá o ukončení útočné diskuze, kde kritizují vedení za laxní a špatný přístup a odvolávají se na to, že jsou někteří obětmi napadání, které se neřeší a že vedení ignoruje a nestojí o žádné náměty na změnu chatu.

No a jak to je vážně oni sami nerespektují pokynu vedení chatu, osočují vedení a vnucují vedení svůj názor a postoj. To je prostě případ extrémního ofenzivního bezohledného vnucování a protlačování zájmů skupinou lidí z Fajn pokecu, kteří neumí přijmout fakt, že chat prostě není jejich a nebude vždy po jejich, že se chat neřídí jen podle nich a že má taky svého majitele franciho. Že by Freye a dalším opět ujely nervy? :D To vše na diskuzi z jejich strany bylo označeno za diskuzi mimo téma a smazáno.

 Ono je na tom vrchol pokrytectví to, že právě Freya něco hovořila o tom, jak by se mělo přistupovat k vedení chatu s respektem a jak je ráda, že i franci vyslechne názory druhých, ale že se v žádném případě podle nich nemusí řídit, to hovořila Freya ve svém vyjádření na blogu sovích glos. Jo s tím bych souhlasil, ale proč se tím neřídí i samotná Freya, která o tom tak hezky mluvila?  Proč Freya, Draly a Lucindov doslova vnucují a cpou francimu svůj názor a pohled i přes nevůli vedení? :D To moc nekoresponduje s jejím vyjádřením. Tak jak to je tedy? :D To platí jen pro někoho možnost kritizovat a nesouhlasit s něčím? Někdo může všechno, jiný nemůže nic? Azazel Anděl nemůže kritizovat a nesouhlasit za to Freya může kritizovat a nesouhlasit? To byly jen plané řeči, když se ona sama tím řídit nechce a nemusí. :D :D Na tom jednoduchém příkladu je možné vidět, jak se Freya drží toho, co sama říká.







Závěrem

Já, který jsem po očku pozoroval chatové dění jsem přemýšlel, jak to všechno jen vstřebat a neuškodit si přitom na svém zdraví a to bude těžké. :D

 Proč chat vykazuje celkový propad, protože ono to nebude tak nic úplně nestandardního na ty poměry, které na něm panují a jaké jiné jsou ty poměry než špatné? To je to tak špatné? Ano bohužel je. Je vrchol, jak se chat vede, prostě tragédie. Uvidíme, jak se chat s tímto stavem popasuje, ovšem já se této značce chatu a problematice nechci už tolik věnovat a budu hledat i jiná témata.

Je potřeba si uvědomit, že žádný chat neunese všechno, všechno špatné, zlé, pokřivené, škodlivé a zkažené, ani chat založený legendou francim s jasným a výstižným názvem chat.

Moje návštěva chatu chatujme. ANO!

 Já jsem skutečně zavítal na chat chatujme pro mě donedávna a raději ještě pořád dosud mnou neprobádaný chat, ne že bych o něm nevěděl, ale neznám ho úplně do hloubky, protože s ním ještě nejsem úplně seznámen a  je možné, že se mu budu věnovat v dalších článcích o chatech. :D



Firer Wall


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Chatujme.cz - jaké je chatujme, tady je to ještě v pořádku, doporučení

chat.cz - co je opravdu chat.cz? PSEUDO - CHAT - šaškárna, nekompetentnost, nesvoboda, rozpad chat.cz - zakončení, závěr, NEDOPORUČUJU!