Já a Azazel Anděl - mé vyjádření

Já a Azazel Anděl - mé vyjádření

Má odpověď na příspěvek od Azazela Anděla, která se kvůli omezení počtů znaků nepřijala, protože se nevešla do komentářů v xglosách od Azazela Anděla a to jsem byl ještě stručný. Blogger Azazel Anděl.

                                               Screen komentáře od Azazela Anděla z xglos - manipulace a protimluv












NE je to hodně svévolný, účelový a zavádějící výklad, který silně zapříčiňuje a utváří falešné 
dojmy a představy,  prostě holá mystifikace a nepravda, navíc se mi ani nelíbí tento akt rozmazávání, který si zvolil. Já jsem to řešit a rozmazávat nechtěl, ale nedáváš mi na výběr.

 To, co si vyplodil za inscenaci se mi hrubě nelíbí a proto si toto účelové zinscenování nenechám v žádném případě líbit.  



Já vyjasním, jak to je a to naprosto skutečně a se vší vážností, kterou já mám a kterou do toho vložím : 



1) Já mám vlastní suverénní tvorbu, vše co jsem vybudoval a na čem jsem pracoval jsem dělal já sám s nikým jsem nespolupracoval na ničem, nikdo mi s ničím nepomáhal - to je ona krásná samostatná, nezávislá a svobodná činnost - je to má zásluha především. Já si těchto hodnot cením a zachovám si je, já nemám potřebu být pod něčí společnou značkou a vlajkou, ano já jsem samotář skutečně, alespoň jsem skutečně nezávislý a nezmanipulovatelný, pokud to znamená že sám jsem nic, pak budu raději nic.  Já se snažím tvořit korektně a říkat jak se věci skutečně mají. Já mám samozřejmě jak své stinné tak i světlé stránky. Já jsem ale poměrně čistý, svádí mě to trochu ke zlu, ale jen dobrým zlem se dá bojovat proti zlu. To že se nic nevybudovalo samo je pravda, ale jinak než tvrdíš ty.  Vybudoval jsem si to totiž hlavně já nesobecky řečeno. :)



Já mám vlastní tvorbu a ty máš vlastní tvorbu, nespojuje nás nic kromě toho, že tvoříme občas o stejném, či podobném tématu a že máme podobný styl psaní? To nevím, alespoň podle některých ohlasů. Já si ale myslím, že někdy ani to ne. Není to tak, že Azazel Anděl a Firer je to samý, to prostě tak není.

Nejsi zde jen ty Azazeli Anděli.
 
2) Já s tebou nemám v zásadě nic společného, to že jsme spolu párkrát něco probírali ještě nic neznamená, nejsme spolupracovníky, ani nejsme přáteli, čili bez iluzí. Já jsem se těžko mohl na něčem svést, protože já se na ničem vozit nechtěl a není to můj účel a těžko bych to uskutečňoval, protože jen vytáhnout s něčím, co ani není stejné, to se nerovná svezení a nerovná se úspěchu, ano to že mi mohlo pomoct tvoje známé jméno, to já nevylučuju. Já používám vlastních metod a zásad, kterých se držím a s tím souvisí to, že já se neztotožňuji se vším, co děláš a neshodujeme se na všem prostě. Pokud jsem se já svezl, pak jen okrajově. Je to spíše křivé obvinění a nařknutí. Já v tom vidím, že si prostě jenom přivlastňuješ moje zásluhy a mé jméno a já se proti tomuto musím ohradit.



Já uznávám, že tvá činnost sklízí úspěch a budí emoce, má to sledovanost, jenže za jakou cenu.



3) Já a reklama. Co já s reklamou? Já jsem nestál o žádnou reklamu, já jsem nežádal, aby moje tvorba byla nějakým způsobem propagována je to v některých případech uskutečňováno zcela bez mého vědomí a bez souhlasu a je to až zneužíváno k účelovému boji na chat.cz jako zbraň k ničení, protože se tam tím spamuje a mohlo by být zajímavé zjistit, kdo má v tomhle nelegálním a nekalém jednání skutečně namočené prsty.


O jakých pomocných silách vůbec mluvíš, nemyslíš snad to spamování?  U toho bych byl opatrný.



Reklama funguje jen s určitými předpoklady a parametry, reklama funguje a zabírá pokud jde o dobrý produkt, samotná reklama účinek a úspěch nezajistí, možná jen na pár chvil než se pozná než lidé poznají, že jde o klamavou reklamu a na mizerný produkt.  Já reklamy nemusím a já netoužím po nějaké slávě. Já to nedělám kvůli slávě a zisku, já to dělám kvůli tomu, že chci a že mně to baví. Nemystifikuj, nevkládej mi do úst něco, co jsem neříkal a co si nemyslím.



Můj blog funguje a dosahuje shlédnutí bez větších potíží i bez reklamy ještě taky z dob, kdy jsem já žádnou reklamu neměl. Já jsem se obešel bez reklam.



4) Jednáš infantilně uraženecky, agresivně, povýšeně a konfliktně jenom proto, že jsem odmítl tvojí nabídku být pod jednou společnou značkou. Já můžu jen říct smiř se s tím, pokud můžeš.



5) O nic nejde. Sám jsi řekl, že o nic nejde jen o technický detail, proto ani tvoje důležitá řeč o všem možném, co to pro mě znamená a bude mít dopad nemá smysl a logiku, dopouštíš se manipulace a protimluvu.


6) Tvoje vystupování je vysoce egoistické, hrdé a samolibé a mně se tato přehnaná sebedůvěra a sebevědomí nelíbí. Já budu radši stát v pozadí a budu skromný.



7) Že jsem lajk, nováček, amatér ve svojí tvorbě? To jsem ano, já to ani nepopírám. :D



8) Je to od tebe celé účelový výklad a já se s tebou nebudu o tomto dohadovat ani přít, ať se zachováš jakkoliv. Nezájem. Je to politika je to špinavá politika a já už mám této špinavé politiky dost. Nech mě na pokoji. 



9) Moje jméno bych nechal jak je, moje jméno není žádným úplným tajemstvím, nicméně já nevidím žádný relevantní důvod proč by mělo zrovna zaznívat, taháš to jen o něco více do osobní roviny, což taky nemusím, budiž už se stalo. Já to přežiju.



Mé vyjádření je definitivní, já nestojím o dialog.  AMEN!



Firer Wall




Komentáře

  1. @Firer
    Možná bys mohl, místo zbytečných odobních půtek, raději zhodnotit po čase, jestli stále platí "Chatujme.cz - jaké je chatujme, tady je to ještě v pořádku, doporučení". Pod tímto tvým článkem jsem vyjádřil i svůj, souhlasný komentář. Ale čas běží a věci se mění, a jen blbec nemění své názory, a to ve chvíli, kdy má k dispozici jednak další a jinou osobní zkušenost s ruznými ději a také spoustu informací, které v minulosti neměl.

    Trilogie poznání
    https://xglosy.blogspot.com/2019/04/bad-pohroma-pro-chatujmecz.html
    https://xglosy.blogspot.com/2019/04/pravda-o-ankete.html
    https://xglosy.blogspot.com/2019/04/jak-nevyhodne-uzavrit-smlouvu.html

    Přeji příjemný den, kolego :)

    OdpovědětVymazat
  2. Milý Administrátore Chatujme,
    rád bych tě touto cestou požádal o vyjádření k "pseudo Anketě", možná ještě lépe "hrůzo Anketě", kterou vypustil na portálu Chatujme.cz Tvůj kolega Lava. Zajímalo by mě, zda li s Tebou či někým jiným Administrátor Lava tuto věc konzultoval, a jak je možné, že Administrátor může vypustit takovouto "Anketu"? viz. můj článek

    https://xglosy.blogspot.com/2019/05/lava-je-sotva-par-dni-adminem-uz-se.html

    Neboť to co pustil do světa Tvůj kolega Lava není Anketa ale naprostá BLAMÁŽ! Průzkum vyvedený mimo portál Chatujme, kde není ani jisté kdo hlasoval a kolikrát, průzkum jenž nevychází z hlasování uživatelů portálu Chatujme.cz. Tedy se ptám, je li "blamáž Anketa" jen počinem neřízené střely Lava, anebo je to počin celého vedení Chatujme.cz? V druhém případě by to bylo ještě děsivější a ještě blamážnější. Děkuji za případnou odpověď.

    Anděl Azazel
    Xglosy (X-Magazín A-A)

    OdpovědětVymazat
  3. Administrátore Chatujme.cz,
    rád bych se zeptal, kdo všechno z Administrátorů má možnost mazat příspěvky kdekoliv na diskuzích? Zda li jsou to jen majitelé či kdo? Nebo každý Administrátor, ať již mu přísluší jakákoliv sekce, může všude na diskuzích mazat? Ptám se proto, že v minulosti jsem měl zvěsti o tom, že byly mazány příspěvky ve chvíli, kdy na portálu byl přítomen např. jen Grantik (ChatRadio) a i vzhledem k nedávnému smazání celého vlákna v diskuzi Chat - Nápady / Stížnosti / Připomínky a též smazání v jiném vlákně příspěvku uživatele LichKingAnathema.

    Děkuji za odpověď
    Anděl Azazel
    Xglosy (X-Magazín A-A)
    AzaNoviny@gmail.com
    AzaNoviny@outlook.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Chatujme.cz - jaké je chatujme, tady je to ještě v pořádku, doporučení

Chatová scéna - co chci sdělit? Recenze - propad chat.cz, zneužití funkce správce, propad Fajnu, klam s názvem soví glosy, zakončení?

chat.cz - co je opravdu chat.cz? PSEUDO - CHAT - šaškárna, nekompetentnost, nesvoboda, rozpad chat.cz - zakončení, závěr, NEDOPORUČUJU!